Hulp nodig?
Veelgestelde vragen
Als je vragen hebt over je bestelling, raden we je aan om eerst onze veelgestelde vragen (FAQ) hieronder te bekijken. Daar vind je mogelijk al het antwoord op je vraag.
Voor meer informatie over ons de levering van het pakket kijk dan op ons verzend- en leveringsbeleid.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een traceercode van ons. Meestal duurt het ongeveer 24 uur voordat je deze code ontvangt. Vergeet niet om ook je spamfolder te controleren, soms belanden onze e-mails daar per ongeluk. Je kunt je bestelling via deze pagina volgen.
Op onze "Volg je bestelling" pagina kun je precies zien waar je pakket zich bevindt. Gebruik de traceercode die je per e-mail hebt ontvangen en vul deze in. Je ziet dan direct de huidige locatie van je pakket.
Je hebt 30 dagen de tijd om je online aankopen te retourneren. Probeer de producten thuis uit, net zoals je in een winkel zou doen. Zorg ervoor dat de producten bij het retourneren zo origineel en onbeschadigd mogelijk zijn. Raadpleeg ons retour- en terugbetalingsbeleid voor meer details. Als je nog steeds niet kunt vinden wat je zoekt, helpen we je graag verder. Stuur ons gerust een e-mail naar info@gezonde-schoenen.nl.